tiistai 27. lokakuuta 2015

HOW AM I DOING

En oo taas vähään aikaan ehtinyt kirjoitella! Täällä mennään hyvää vauhtia kohti Halloweenia joka on täällä tosi iso juttu!


Koti-ikävä ei onneksi oo vielä iskenyt, päivät alkaa vaan menee paremmin vaikka takapakkeja onkin, ja alan saamaan enemmän kavereita sekä ihmiset on koulussa alkanu juttelee mulle oikeesti! 

Perhe mulla täällä on kuin oma perhe, ja aina löytyy jotain tekemistä kun tosiaan 7 henkeä plus minä! Asutaan ihan tuossa kylällä niin helppo kävellä vaikka puistoon tai kouluun. 
Maastojuoksu menee joka viikko paremmin, ja joukkuekaverit ja valmentaja on ihan ihmeissään että miten oon niin nopeesti kehittynyt! Tottakai en oo mikään hyvä, mutta 17-vuotiaana juoksun alottaminen suht epäurheilullisena ihmisenä (verrattuna muihin nuoriin täällä jotka on sitä juoksua/muita lajeja harrastanu koko ikänsä!!) alotan kesken kauden haha! 
Talvikauden aijon harrastaa indoor track, joka on siis peiaatteessa yleisurheilua. Lisäksi haluisin tehä All Shool Show'ta joka on siis iso musikaali koululla. 


Mun lempi aineita on espanja ja matikka, lähinnä siks että Suomessa mulla ei ois todellakaan aikaa opiskella espanjaa ja matikka on muuten vaan mun lempiaineita yleisesti ja täällä ehitään kunnolla käyä tunneilla läpi kaikki aiheet kun taas Suomessa pitää opetella tosi paljon ite kun kurssimateriaali on niin laaja! 




Mutta siis yleisesti täällä menee hyvin. Rotaryt on tosi mukavia, rakastan täyä kaupunkia ja haluun olla täällä. 

Vielä kysymyksenä että kiinnostaako jotakuta lukea jos kirjottaisin jokasesta viikosta sellasen lyhyen postauksen et mitä oon tehnyt? Entä kulttuurieroista? Jos tekisin videon jostain aiheesta? Kertokaa ideoita, koska jos saan jonkun tosi hyvän idean ni saan ehkä aikaseks kirjotettuu kiireen keskelläkin jotain. 

Maija x

3 kommenttia:

  1. Moi ! Must on tosi kiinnostavaa seurailla sun kuulumisii ja elämää siellä, joten kirjota vaa lisää kaikesta :)! Oon ite nimittäi halunnu vaihtoo mutta ei ollu mahollista just nyt ni kiva ees joltai tietää vähän tarkemmin kaikesta

    VastaaPoista
  2. Koitin eilen kommentoida ja yritetään uudelleen... Kiinnostaa paikallinen talvi, käsitys (uutiset) että Amerikassa kaikki suurempaa, talvikin ��

    VastaaPoista
  3. Moi. Miten siellä lätäkön takana sujuu? Oon koittanut epätoivoisesti ymmärtää Facebook puolella tuota ask.fm osastoa mutta eipä uskalla juurikaan kirjaantua tai muutoin sorkkia sitä etten riko koko internettiä :-D Täällä odotellaan LUNTA!!!!!!! Kelit juurikin niin masentavaa marraskuun keliä kuin voi olla, tulisi äkkiä kevyt pysyvä valkoinen lumipeite joka paikkaan ja 1 - 5 asteen pakkaset, kuivuisi kelit sentään. Että selalsta, taidan laittaa hanskat naulaan tältä päivältä (aloitin 7:00) ja lähteä rakennushommiin tuohon naapuriin. Illalla taas jääkiekkoa.

    VastaaPoista