lauantai 12. maaliskuuta 2016

KUVIA KUVIA

Oon ihan hurjan laiska päivittää blogia joten teen nyt vaan kuvapostauksen, että mitä täällä on edellisviikkoina tapahtunut!

Mä en käy paljoo tuolla downtownissa eli Syracusessa, mutta käytiin pariviikkoa sitten host perheen kaa syömässä siellä

Sain Suomipaketin täynnä kaikkee ihanaa! Kiitos mama, papa ja salla!

Kaverini MC ystävällisesti demonstroi kooulun jälkeisiä aktiviteetteja haha! Meillä siis ei oo mitään tuoleja, sohvia, tms ei mitään ni jos nukuttaa ni lattia on se ainut paikka haha...


Täällä kaikki tekee näitä Snapchatin face swapeja ihan kokoajan et nää on lähteny ihan käsistä... Tässä siis minä ja Zoe

Tässä siis toinen, näyttäisin tosi hyvältä Emman naamalla, eikös.

Tässä minä ja Daniela siellä vaihtarin, Hironon, synttäreillä!

Tää kuva kuvaa hyvin mein vaihtarien suhdetta toisiimme, tehään aina kaikkee hassua ja on kivaa haha. Hirono tossa kattoo mua ja Emmaa ja kysy että "Um... What r u two doing?" sarkastisesti siis.

Kuva musta ja Eevasta musikaalin aikana!

Meillä oli dressing up päivä, sinä päivänä kun meillä oli eka ja vika avoimet kenraalit musikaalissa!

Tutustuin tosi moniin uusiin ihmisiin musikaalia tehdessä, tässä Cece!

Otettiin ihan valtavasti kuvia erityisesti ite musikaalin aikana, ja tässä siis Zoe!

Mein musikaali siis oli the Carousel ja se sijoittuu 1840 (?) luvulle, joten sen mukaset asut. Tässä vielä Eeva ja Zoe.

Violet ja minä!

Tässä vielä minä ja Jodi.

Hannah oli oikeastaan ainut jonka kaa olin kaveri jo ennen tätä musikaalia!

Audrey innoissaan otti kuvan mein suomalaisten kaa haha!

Tässä kuva koko castista! Ihan mahtava porukka.
Vikan esityksen jälkeen aina kun on ns after party niin siellä kaikille jaettiin tälläset ns arvonimet tai niinku palkinnot, valittu ryhmä noita lapsia (yleensä senioreita siis nää tekee). Mä olen siis Europian Beauty tän mukaan. Nauroin niin paljon kun kaikki muut oikein mutta European väärin! Oli tosi hauska, sillä mun nimi on AINA väärinkirjoitettu,mutta nyt se oli oikein ja toi väärin!
Paikallisen kauppakeskuksen nimi oli ennen Carousel, kuten tän musikaalin. Kauppakeskus sai nimensä siitä että heillä on hieno karuselli siellä, mutta joku vuosi sitten ne vaihtoi nimeksi Destiny USA, koska se on hienomman kuulonen, Vitsailtiinki paljon että vaihetaanko tän musikaalin nimeks Destiny että kuulostaa vakuuttavammalta haha. Kaikki saatiin yks vapaalippu siihen karuselliin sitten!

Tässä ihan koko porukka ketä oli musikaalia tekemässä! Orkesteri, näyttelijät ja crew, eli ne ketkä vastaa lavastuksesta.



Mietin tässä just että vähän erilaista tää high school pukeutuminen ku suomessa pukeutuminen haha! Saan siis joka päivä kehuja miten hienot ja nätit mun vaatteet on ja miten nätti meikki hiukset jne vaikka en ees panosta puoliakaan mitä tein Suomessa! Tässä siis erittäin panostettu asu.

Et ole kunnon Amerikkalainen ellet käytä ja omista flanellia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti